torsdag 18. desember 2008

Ferdige i Desember

mimouna: Da ble det endelig presentmuddar her i huset også. Og jammen ble det en hel del av dem da jeg først kom i gang.



elinbh:



atina: Då er eg ferdig med pulsvantene for desember. Valget denne gong fallt på presentmuddar.
Desse var eit enkelt og raskt prosjekt. Eg har strikka dei på p nr 3.5 og brukt alpakka frå ulike produsenter.



mimouna: Mønsteret er Warm Cable Armwarmers, selv om de ikke akkurat varmer så langt oppover armene da. Syntes faktisk de var litt korte. Men varme ble de i alle fall, strikket i dobbel Mini Butterfly på pinne #5,5.




Lillesnuppa: Pulsvarmere jeg valgte å strikke i desember var Warm Braid Cable Wristwarmers. Disse er strikka på pinne 4,5 med Dale Freestyle. Kanskje litt for tynt garn da de er litt i knappeste laget for meg. Men fine var de da ;)

Ingen kommentarer: